Pages

vrijdag 30 november 2018

Vintage Vrijdag #123: Stampin' Up! ~ Binnen is het Warm


Goedemorgen! Vrijdag alweer! Het weekend staat voor de deur en ik heb er zin in. Morgen ben ik op pad voor een Stampin' Up! bijeenkomst en zondag ga ik de hele dag niks doen. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en mijn vermoeden van een overbelaste arm werd bevestigd. Terwijl ik niet een tennis, heb ik toch een tenniselleboog. En dat terwijl ik het even niet kan gebruiken. Geen reden tot paniek, ik mag mijn arm gewoon gebruiken alleen moet ik wel rustig aan doen. Dus ik heb rustig een kaartje gemaakt voor het vaste vrijdag item, in mijn favoriete winterkleurtjes.



Ik zit helemaal in de winterkaartjes. Vandaag heb ik de set Binnen is het Warm weer gepakt. Deze Nederlandse set van Stampin' Up! is zo leuk! Ik ben dol op de gevlekte achtergrond stempel en de kleine accessoires zijn heel erg bruikbaar. Voor deze kaart heb ik de mooie sneeuwvlok swirl uit de Snowfall stansenset gebruikt. En ja, om te stansen heb ik mijn linkerarm gebruikt;)
Vandaag is de laatste dag dat je de Snowfall stansenset kunt bestellen! Ik zou deze kans niet voorbij laten gaan als ik jou was.



De set Binnen is het Warm vindt je in het herfts/winter brochure en is t/m 2 januari verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Klik onderaan dit bericht even op de set om de veelzijdige teksten nog eens goed te bekijken. Dit is echt een set die je het hele jaar door kunt gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld een nieuwjaarskaart gemaakt maar deze kan ook prima voor een verjaardag.

Ik wens je een hele fijne vrijdag en alvast een gezellig weekend. Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: