Pages

woensdag 28 november 2018

Stampin' Up! ~ Snow is Glistening


Hey hallo! Na een hele drukke periode komt er volgens mij nu toch iets meer lucht! Ik heb bijna alle achterstand weggewerkt en op het opruimen van mijn kamer na ben ik nu toch wat minder gestrest. En vanochtend heb ik dus even de tijd genomen om iets voor mezelf te doen, heerlijk!

Ik heb dit leuke clipboardje van Studio Light eerder deze week gemaakt voor de leden van de Mix 'n Up! Kit. Maar ik vond hem super leuk dus wilde ik er nog een paar maken. Deze heb ik gemaakt met de Snow is Glistening set en de Snowfall stansen.


Deze exclusieve producten zijn nog slechts t/m aanstaande vrijdag, 30 november te bestellen. Ik ben zo blij met deze set! Ik heb al zoveel met deze set gedaan en ik weet zeker dat ik er nog veel meer mee ga doen. Ik moet echt zeggen dat dit een hele veelzijdige en tijdloze set is die je de hele winter nog kunt gebruiken. Je kunt de stempels combineren met verschillende stempeltechnieken en ook de stansen kun je op verschillende manieren gebruiken. De kleurencombi is echt één van mijn favorieten voor winterkaartjes.



Vandaag eindigt ook Online Extravaganza. Wil je nog even profiteren van 10% korting op gereedschap en inkt? Vindt je dit ook een mooie combi en mis je nog wat kleurtjes, mail dan je bestelling door vóór 22.00 uur vanavond!

Ik wens je een hele gezellige avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen: