Pages

vrijdag 18 mei 2018

Vintage Vrijdag #110: Stampin' Up! ~ Stitched All Around & Very Vintage


Goedemorgen! Het is vandaag vrijdag en tijd voor het vaste vrijdag item. En ik moet je zeggen...ik kon gewoon niet wachten! Ik heb al een week of twee nieuwe materialen die gaan uitkomen in de jaarcatalogus 2018-2019 in huis en daar zitten best een aantal spulletjes bij die uitermate geschikt zijn voor kaartjes met een vintage look.


Als eerste de set Very Vintage. Nou hoe toepasselijk! Deze set bestaat uit een waanzinnig mooie tak met bloemen, een medaillon, een label en een randje. Daarnaast een paar leuke, bruikbare teksten.
Very Vintage is een zogenaamde Hostess Set en is alleen te verkrijgen bij een party/workshop met een kwalificerende verkoop van €200 of een bestelling met hetzelfde totaal. Je hoeft dus niet perse een party te geven. Bestel je samen met vriendinnen dan zou je hem al kunnen kiezen van je Stampin' Rewards. Lijkt het je leuk om een party te geven? Neem dan contact met me op.

De Stitched All Around Bundle is absoluut een van mijn favoriete bundels uit de nieuwe catalogus. Ik denk ook niet dat dit een set is waar ik niet snel op uitgekeken zal raken vanwege de vele mogelijkheden. Ik vind stikseltjes enig en gebruik bijvoorbeeld de Stitched Shaped Framelits heel vaak. Ook voor deze kaart heb ik de label hiermee gecombineerd. Deze set heeft in vele opzichten de veelzijdigheid die ik zoek in materialen want hij is niet alleen geschikt voor kaartjes in dit thema. Als je meer bent van Clean & Simple of Cute dan kun je echt met deze set alle kanten op.

Nou, dit was het kaartje van deze week. Ik wens je een gezellige dag en hoop je weer snel te zien bij een volgend blogberichtje.

1 opmerking:

Unknown zei

beautiful card! can you tell me what punch or die you used for the oval matt the sentiment was stamped on?

Thanks!

~Shawnie
www.CardsByShawnie.com