Pages

vrijdag 4 mei 2018

Vintage Vrijdag #109: Stampin' Up! ~ Puur Natuur vs. Vintage Leaves


Heej hallo op deze prachtige vrijdag! Wat een heerlijkheid als je naar buiten kijkt en het zonnetje ziet schijnen! Het wordt vast een mooie dag vandaag. Er staat heel wat op de planning vandaag. Als ik mijn blogberichtje af heb dan begin ik aan de grote opruiming in mijn kamer en vanmiddag ga ik met mijn moeder naar de kapper. Tijdens het wachten ga ik een beetje werken achter mijn laptop.

Maar goed, eerst de kaart van vandaag. Ik heb deze keer een soort hello/goodby kaart gemaakt. Ik ben een beetje verdrietig dat de set Vintage Leaves niet meer wordt opgenomen in de volgende catalogi. Dit is echt een set die ik ook niet zal weg doen omdat hij zo bruikbaar is voor diverse thema's. Maar... Er komt wel weer een prachtige set uit die ik kan toevoegen aan mijn collectie.


De set Puur Natuur (verkrijgbaar vanaf 1 juni 2018) is een super mooie set die ook nog eens is vertaald in het Nederlands. En de teksten zijn geweldig! De waanzinnige houten schijf is de basis voor mijn cluster. Deze heb ik afgestempeld met Soft Suede inkt en daarna uitgeknipt. Vervolgens heb ik de tekste afgedrukt met Soft Suede inkt. Ik heb alleen de teksten uitgeknipt die ik voor deze kaart nodig had. De tekst 'dapper' komt eveneens uit een set uit de voorjaar/zomer catalogus die niet meer terug keert, Truly Tailored. Deze set heeft niks te maken met natuur maar ik kon de tekst goed gebruiken. De achtergrond heb ik gemaakt door de embossingfolder Pinewood Planks te beinkten en daarna mijn Whisper White cardstock ermee te embossen. Ik kon hiervoor natuurlijk ook de achtergrond Hardwood gebruiken maar ik wilde wat reliƫf dus vandaar deze oplossing. De extra vlekken die zijn ontstaan omdat ik te hard heb gedrukt met mijn stempelkussen vind ik hier niet storend maar juist heel leuk.

Dit was het kaartje voor deze keer. Ik heb de lijst met materialen die nu nog verkrijgbaar zijn onder het blogberichtje gezet. Mocht je hier nog iets van willen bestellen wees er dan snel bij want op=op.
Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: