Pages

maandag 26 februari 2018

Mix 'n Up! Maandag #5: Stampin' Up! ~ Sure do Love You Bundle


Hej hoi! Goede maandag! Tijd voor een projectje met materialen uit de Mix 'n Up! Kit. Vandaag heb ik een doosje gemaakt geïnspireerd door een template van Dutch Doobadoo die binnenkort uitkomt. Ik kan bijna niet wachten om die in mijn handen te krijgen! Want hoe makkelijk is het om een leuk project te kunnen maken zonder al te veel rekenwerk!


Van dit model ga ik er vast nog heel veel maken. Maar voorlopig heb ik dit modelletje gemaakt met de Lots to Love stansenset van Stampin' Up! Voor de flap heb ik een stuk Bermuda Bay cardstock van 9 x 12.3 cm genomen en gerild op 1,5 cm.

Nadat ik de het doosje in elkaar heb geplakt heb ik het flapje met Tear & Tape aan het doosje geplakt. Om de flap mooi dicht te houden heb ik gebruik gemaakt van magneetjes. Die heb ik weggewerkt onder het cardstock en DSP.


In het doosje heb ik een lekkere reep gedaan en als op vulling voor het doosje heb ik wat Ready Shreddie gebruikt. Ready Shreddie komt in 3 kleuren waarvan ik de zilveren variant heb gebruikt hetgeen mooi past bij het subtiele Silver Baker's Twine aan de voorkant.

Dit was het kaartje voor deze keer. Ik hoop deze week nog wat te kunnen knutselen want er zijn een aantal mensen jarig deze week. Ik hoop je snel te zien bij een volgend blogberichtje.


Geen opmerkingen: