Pages

maandag 5 februari 2018

Mix 'n Up! Maandag #3: Feesttaart

Goedemorgen! Lekker weekend gehad? Heb je tijd gevonden om een beetje te ontspannen boven je bureau met stempels, inkt en papier? Ik heb gelukkig wel het e.e.a. kunnen maken. Binnenkort komt de tweede nieuwsbrief van dit kwartaal uit voor de deelnemers van de Mix 'n Up! Kit dus ben ik aan de slag gegaan met de materialen uit de kit.

Het leuke setje Happy Cake Day van MFT was de perfecte mix voor deze taart uit de Stampin' Up! Bundel Feesttaart. De combinatie van de tekststempels en stansen vind ik super leuk.


De layout heb ik soort van gecased van een kaartje van Inge. Ik ben eigenlijk nooit van het schuin plakken van DSP maar soms ik het goed om eens wat anders te doen op je kaart toch?

Mocht je het nou leuk vinden om dit kwartaal nog mee te doen met de Mix 'n Up! Kit dan kun je t/m 15 februari 2018 eenmalig voor €29,95 bestellen. Naast een goed gevulde kit met leuke Stampin' Up! materialen ontvang je ook de nieuwsbrieven met voorbeelden en werkbeschrijvingen. En omdat het Sale-a-Bration is ontvang je een leuk extraatje. Meer lezen over de Mix 'n Up! Kit? Klik <hier>.

Ik wens je een hele fijne maandag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: