Pages

vrijdag 18 november 2016

Vintage Vrijdag #70: Stampin' Up! ~ Dragonfly Dreams


Hallo allemaal! Het weekend staat weer voor de deur en ik ben, naast de wekelijkse voetbalwedstrijd van zoonlief, het hele weekend vrij. Bovenaan het lijstje staat het opruimen van mijn hobbyruimte van 2 x 2 m. Er is de afgelopen weken weer het een en ander binnen gekomen en om het kwijt te kunnen moet er weer wat opgeruimd worden. Nee, ik heb er niet zo veel zin in. Maar goed, we gaan snel naar het kaartje van vandaag!


Ken je dat? Je hebt iets nieuws en het brand in je handen? Nou dat heb ik dus al een week of twee met de set Dragonfly Dreams. Ik wilde zooooo graag kijken hoe deze zou combineren met de set Awesomly Artistic. Vanochtend hield ik het niet meer en heb er toch mee gestempeld. Het is een prachtige set met een libelle, achtergrondstempels en gave teksten. De bijpassende stansen zijn verschillend in grootte en enkele daarvan zijn opengewerkt. Super mooi! Deze zijn vanaf 4 januari verkrijgbaar als de voorjaar/zomer catalogus live gaat.


Ik heb gestempeld met mijn favoriete bruintinten en heb ongelooflijk veel plezier gehad. De set Awesomely Artistic (die nu te bestellen is uit de jaarlijkse catalogus) is zo'n gave set om de layering techniek mee toe te passen! Je kunt hem combineren met allerlei beestjes en figuurtjes maar de Dragonfly Dreams is toch echt wel een aangename aanvulling. Hier ben ik vast niet snel op uitgekeken. 

Ik wens je een heel gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Geen opmerkingen: