Pages

maandag 14 november 2016

Stampin' Up! ~ Fancy Frost DSP


Een hele goede maandag! Heb je een lekker weekend gehad? Mijn perfecte weekend is als ik lekker wat tijd voor mezelf heb kunnen nemen, het huishouden heb kunnen doen en iets gezelligs heb kunnen doen met het gezin. Ik heb dus een perfect weekend gehad.

Deze keer heb ik een aantal kaartjes gemaakt voor de lezers van mijn nieuwsbrief. In de Product Spotlight laat ik zien hoe je snel en gemakkelijk resultaat kunt bereiken met het Fancy Frosted Designer Series Paper. Voor mijn kaartjes heb ik een combinatie gemaakt van de Layered Framelits, de Stitched Shaped Framelits en de stempelset Tin of Tags. Allemaal bruikbare producten voor het maken van je kerstkaarten of kaartjes met een ander thema. Ontvang je mijn nieuwsbrief nog niet? Geef je dan op door je gegevens in te vullen in de zijbalk.

Je kunt de hele maand november nog profiteren van korting op een geselecteerd aantal stempelsets en dat is natuurlijk super fijn! Aanstaande woensdag plaats ik weer een verzamelbestelling. Zit hier iets voor je bij mail dan je bestelling door. Ik zorg er dan weer voor dat je je spulletjes snel in huis hebt.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!


Geen opmerkingen: