Pages

vrijdag 14 oktober 2016

Vintage Vrijdag #69: Stampin' Up! ~ Banners for Christmas


Hey hallo! Fijne vrijdag! Vandaag loopt hier alles een beetje anders, grrrrr! Ik voel me niet lekker maar dat mocht de pret van een kaartje maken niet drukken. En dat was heel fijn om even lekker te knutselen. Ik had zelfs een filmpje opgenomen maar daar liep het dus anders. Na uren eentjes en nulletjes gestampt te hebben had mijn laptoppie er geen zin meer in. En laat ik nu geen zin meer hebben om overnieuw te starten. Die hou je dus tegoed. Ben je geabonneerd op mijn Youtube kanaal dan krijg je automatisch een notificatie.


 Over naar de kaart van vandaag! Ik heb weer onwijze lol gehad met een set die ik nog niet eerder had gebruikt. Banners for Christmas is echt zo'n set die je een keer gebruikt moet hebben om hem te waarderen. Wie weet eigenlijk hoe die tak heet? Ik heb echt werkelijk geen idee. De tak heb ik ingekleurd met Stampin' Write markers. Verders gebruik gemaakt van mijn favoriete bruintinten voor de basis.


Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een geinig kaartje vind. De tekst is speciaal zo gekozen dat ik hem in de winter gewoon kan weg sturen want het woord Merry betekend vrolijk en vrolijke momenten maak je allemaal wel eens mee, hoop ik!

Ik wens je een heel gezellig weekend en hoop je snel te zien bij een nieuw berichtje!

2 opmerkingen:

LAURA KANT zei

Wat een prachtkaartje, Carmen! Jij ook een heel fijn weekend!

Gr. Laura

Caroline zei

Schitterende kaart, prachtige kleuren, helemaal mijn stijl ook, en het is gewoon de maretak hoor, mistletoe, waar je onder moet gaan staan en je geliefde kussen. Fijn weekend. Caroline