Pages

vrijdag 7 oktober 2016

Vintage Vrijdag #68: Stampin' Up! ~ Floral Detailed Thinlits Dies


Hallo allemaal! Een hele goede middag! Vorige week het item gemist? Ja, sorry! Door de voorbereidingen van onze workshopdag is de Vintage Vrijdag er helemaal bij ingeschoten. Vandaag ook weer iets later maar dat heeft een goede reden. Ik heb voor de basis van deze kaart een filmpje opgenomen. Wist je dat het wel 3 uur duurt eer dat een filmpje op YouTube staat? Maar goed, we gaan gauw door naar de kaart van vandaag...


Vandaag heb ik weer gewerkt met mijn favoriete kleurencombi. Wat is het toch heerlijk om te doen! Ook heb ik weer de prachtige stansen van de Detailed Floral Thinlits tevoorschijn gehaald. Deze keer heb ik ze allemaal aaneengesloten gebruikt om een kaart basis te kunnen maken.


De tekst komt uit de set Recht uit het Hart, daar waar ik zo gek op ben als het gaat om de Nederlandse teksten. Voor de versiering heb ik dit keer mulberry flowers gebruikt. Hier heb ik er heel wat van en ik neem elke keer weer nieuwe mee als ik ze ergens tegen kom. Ik heb gewoon een zwak voor bloemen. En deze passen wel heel erg mooi bij mijn Vintage Look kaartjes. Dus zo af en toe dan haal ik ze weer eens te voorschijn.

Wil je nou weten hoe ik de achtergrond heb gestanst? Klik dan <hier> of op de foto voor de beschrijving van het onderstaande kaartje. Dit is hetzelfde principe alleen met andere kleurtjes en versieringen. Voor een lijstje met benodigdheden van die kaart klik je even op Supplylist onder de producten carrousel!


Fijne vrijdag en ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!



Geen opmerkingen: