Pages

maandag 18 augustus 2014

Stampin' Up! ~ Achtergrond techniek m.b.v. embossing

Hallo creatievelingen! Wat vliegt zo'n weekend toch voorbij! Vandaag begint alweer de laatste week van mijn vakantie. Omdat het weer de afgelopen dagen tegen viel heb ik mij vermaakt in mijn hobbyruimte van 1,5 x 1,5 m. Dit keer had ik het thema winter/kerst in mijn hoofd. En de temperatuur hielp daar prima aan mee! Dit is wat ik onder andere gemaakt heb.



Afgelopen vrijdag had ik voor de Vintage Vrijdag een kaart gemaakt m.b.v. embossen, sponsen en stempelen. Dit was zo leuk om te doen dat ik verder ben gegaan met dit soort achtergrondjes. Het is een mogelijkheid om meer uit je set te halen en daar hou ik van!
Ik heb ook weer een poging gedaan om het met beeld uit te leggen. Klik <hier> als je het filmpje zou willen bekijken.


Deze achtergrond heb ik gemaakt door het kleinste sterretje uit de set Bright & Beautiful een aantal keren af te drukken met VersaMark en te embossen. Vervolgens heb ik over de sterretjes gesponst.

De sterren zijn ge-embost met gekleurd Embosspoeder. Rhinestones geven je kaart extra 'dash'.
En dit is het kaartje geworden uit het filmpje. Hij is uiteindelijk anders geworden dan dat ik zelf had gedacht maar ik ben tevreden met het resultaat.


De kleine Nederlandse tekst komt uit de set Sentimenten. Deze set bestaat uit allemaal kleine teksten en deze kwam goed van pas op deze kaart.


De sterren zijn afgedrukt met inkt in bijpassende kleuren.
Ook zo weg van deze sterren? De bundel is met 15% korting te bestellen t/m 31 augustus!

Ik wens jullie een hele fijne dag!

=======================================================================
Geef je nu op voor een hele dag workshoppen in Delft! 4 workshops van mij en mijn creatieve vriendinnen!


1 opmerking:

Elizabeth zei

Schitterende kaarten!! Prachtig met die sterren.