Pages

zondag 29 december 2013

Wishing You en Weekend Give Away

Het is weer weekend en zo na de kerstdagen lijkt het mij het geschikte moment om weer een Give Away te organiseren. 


De set Wishing You is een super leuke set maar ook één die je voor meerdere gelegenheden kunt gebruiken. Ik heb hem zowel als kerstkaart als verjaardagskaart gemaakt. Met de Stampin' Write markers kun je de verschillende teksten en woorden met elkaar combineren. Om de tekst mooi af te drukken kun je gebruik maken van de Stamp-a-Majig. 

Deze set kan van jou worden als je een berichtje achter laat vóór aanstaande dinsdag (oud jaar). Op 1 januari maak ik de winnaar bekend. 
Deze stempelset is overigens nog verkrijgbaar t/m 31 januari. 

Fijne jaarwisseling allemaal!

15 opmerkingen:

Gerdie zei

Ik wil jou en je gezin eem fijne jaarwisseling en alle goeds toewensen voor het nieuwe jaar!

groetjes
Gerdie

Betty V. zei

Een heel mooi en gelukkig nieuwjaar, voor jou en de jouwen! Grts. Betty

Zw@@n zei

Wat een super mooie kaarten heb je gemaakt met die stempelset (deze staat hoog op mijn lijstje!).
Ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2014. Liefs, Wilma

Maaike Huisman zei

Een mooie stempelset is het, die je weg gaat geven. Heel strak en simpel, daar houd ik van. Hopelijk val ik in de prijzen. Goede en gezellige jaarwisseling gewenst.

Groetjes, Maaike

Jacqueline DH zei

Wat een mooie give away! Ik wens jou en je gezin een mooi oudjaar en een heel goed 2014,

Groetjes Jacqueline

Inge Groot zei

Ik waag ook een kansje, prachtige kerstige give away en wat een mooie strakke kaarten!

thea k zei

Ik wens jou en je gezin ontzettend fijn oudjaar. En een heel liefdevol en creatief nieuwjaar. Dat al je wensen mogen uitkomen. En wat een mooie prijs stel je weer beschikbaar voor ons.

Lia zei

Prachtige set wil die graag winnen, wens je een gezond, mooi en creatief 2014, dat er veel leuke dingen mogen zijn waar je van kan genieten.
Liefs Lia

hick4ling zei

Leuke stempelset doe graag mee om deze te winnen
Fijne jaarwisseling en een mooi 2014 gewenst

groetjes Ingrid

Elizabeth zei

Wat heb je met deze set weer 2 schitterende kaarten gemaakt!! Ik wil wel een gokje wagen.
Fijne jaarwisseling en een goed begin!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtige kaartjes Carmen, leuke set. Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe.
Groetjes van Jacqueline

Petra zei

oohh gaaf een give away!

een hele fijne jaarwisseling

liefs Petra

Gerrittina zei

Wat een super leuke stempels. Kom bij toeval op je blog en val meteen met de neus in de boter. :0) En nu maar duimen.......
Veel gezondheid en creativiteit gewenst voor 2014!!

Gr. GZ

S. zei

O wow weer zo'n gave give away. Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt zeg. Die writers staan hoog op mn verlanglijstje. Eerst maar eens die oudejaarsloterij winnen he ;-) ik wil je alle goeds voor 2014 wensen en dat je nog maar veel mooie creaties mag showen!

gerrie zei

Wat een stijlvolle kaarten heb je gemaakt. Ook ik wil jullie een goede en gezellige jaarwisseling wensen ondanks het gemis van je mam.En voor 2014 veel gezondheid, geluk, liefde en creatieve ideeen toegewenst.