Pages

zondag 1 december 2013

Manchester Convention 2013


Stond er op mijn kaartje de tekst 'Amazing'? Dat moest vast een teken zijn van wat ik zou meemaken een week er na. Ik was namelijk een van de gelukkigen om aan Stampin' Up! Conventie 2013 in Manchester te kunnen deelnemen. Convention is een jaarlijks evenement wat door Stampin' Up! georganiseerd wordt om demonstratrices bij elkaar te brengen, bij te scholen en in de watten te leggen. Er wasre ruim 1000 Europesche demonstratrices en wat was dit alles een verbazingwekkende en overweldigende ervaring voor mij. Ik ben op de dag af 1 week terug en mijn hoofd tolt nog steeds. Maar ik heb begrepen dat velen van jullie benieuwd zijn naar mijn ervaringen en uiteraard wil ik die dol graag delen!

Ik vertrok op 20 november met mijn reisgenootjes Anca, Diana en Janneke. Een dag eerder zodat we ons rustig konden voorbereiden op dit avontuur en het gaf ons de tijd om extra tijd door te brengen met onze upline. Het hotel lag centraal. Dicht bij het centrum en dicht bij het congrescentrum. In het centrum was veel te zien. Oude gebouwen, kerstmarkten en veel, heeeel veel winkels.

 
  
Foto 1 geeft weer dat de lobby van ons hotel speciaal was ontworpen voor ons (gniffel). De honingraad is hot en dat blijft hij nog even! Middelste foto is een impressie van de oude architectuur van het centrum. Wij hadden het geluk ons van ons diner te mogen genieten in het restaurant van Jamie Oliver. Ik heb een prachtig servet als aandenken (stout!). Onze dagen begonnen met het ontbijt in het restaurant van het hotel. Na deze foto, waarin de maker (ik) zich vaak in vreemde posities moest manoeuvreren en de aanwezigen ook, werd het een sport om telkens tijdens het eten zo'n (te) gekke foto te maken. Er zijn op Facebook een aantal langs gekomen. Wat een lol! Een geslaagde woensdag. Op naar de donderdag!

Op donderdag ben ik na het ontbijt lekker op hotel gebleven. De rest heeft het centrum van manchester onveilig gemaakt waarbij het woord Poncho centraal stond. Ik heb er dus geen...
Om 6 uur mocht ik aanwezig zijn bij de Silver 2 reception. Dit is een receptie voor demonstratrices met de titel Zilver 2 of hoger. Heel spannend want met maatjes gingen naar een andere activiteit.

 
Demo van Pam Morgan.
De avond werd geopend door Axel Kramer waarna we een filmpje te zien kregen van Shelli, de mede oprichtster en CEO van SU. Zij heeft een aantal maanden geleden een ongeluk gehad waardoor ze helaas niet aanwezig kon zijn. Haar taak werd waargenomen door Sara Douglas, haar dochter. Vervolgens volgde nog diverse presentaties en konden we genieten van een heerlijk buffet.
Voordat we de zal mochten betreden hebben we in een ander gedeelte een drankje gedaan met alle collega's. Op de foto's hier een impressie van. De zaal zag er prachtig uit! Helemaal in de In Color 2013-2015 kleuren. En wat een prachtig cadeau kregen we! Die map gaan jullie vaker zien!


Na de Pinkie Drinkie in een ander hotel ben ik moe maar voldaan naar bed gegaan op naar dag 3. Op vrijdag zou Convention 2013 officieel geopend worden en dat was een ware belevenis. Tijdens de opening werd gesproken over het thema en hoe belangrijk het is om een verschil te maken. Stampin' Up! steunt diverse goede doelen zoals het Ronald Mc. Donald huis. Er werden lezingen gehouden waarbij je tips kreeg om een goede demonstratrice te zijn. En er werden nieuwe producten getoond. En er werd ook heel veel weg gegeven! Nee, nog geen nieuwe producten maar over het weggeven wil ik het de komende tijd nog hebben:)

Op vrijdag avond werd Award Night georganiseerd. Hier had ik geen enkele voorstelling van. Ik heb er ooit wel eens foto's van gezien maar ja, nuchtere Hollander he! Naast de kortingen en commissies die je kan verdienen met party's en workshops kan je je ook kwalificeren voor diverse andere prestaties/prijzen. Hiervoor kun je pinnen verdienen die tijdens je inschrijving worden overhandigd. Vooraf mag je dan ook stempelsets uitkiezen dus dat is al een waar feest. Maar als je zo'n pin hebt verdiend mag je ook op het podium. En dat is echt te gek! Er zijn diverse categorieën waarin je wordt opgeroepen om een rondje podium te doen en ik moet zeggen dat die nuchtere Hollander toch even heel ver te zoeken was. Als je collega's allemaal (1000!) voor je staan te juichen en klappen dan geeft dat toch een speciaal gevoel. De avond werd afgesloten met een feestavond met een live band en ik heb, als in een soort droom, de benen uit mijn lijf gedanst. Wat een feest!


Op zaterdag heb ik nog meer lezingen gevolgd en was de afsluiting van Convention 2013. Er werd ons verteld dat voor de komende 3 jaar Convention in Brussel plaats gaat vinden en hoewel ik nog weken in extase zal zijn over het Manchester avontuur ben ik blij dat het iets dichter bij huis zal zijn. Ik kijk er naar uit om samen met mijn teamleden en toekomstige teamleden volgend jaar in Brussel dit feest te vieren. Want of je nou demo bent geworden om je eigen hobby te kunnen financieren, je het leuk vindt om zo af en toe een workshopje te doen met vriendinnen of dat je een zeer actieve demo bent die een carrière binnen Stampin' Up! ambiert, op Convention wordt iedereen in de watten gelegd en verwend!

Hou mijn blog de komende tijd in de gaten want ik heb een aantal leuke verassingen in petto voor jullie, mijn trouwe klanten en trouwe bloglezers. Want ik besef maar al te goed dat, mede dankzij jullie, ik diverse podium plaatsen heb mogen bemachtigen.  Ik ben er trots op en voel me dankbaar en gelukkig voor alles wat ik dit afgelopen jaar met jullie heb mogen beleven. 

Heel hartelijk bedankt allemaal!






16 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Dat klinkt als een supergeslaagde week!

Gr. Jacqueline

Caroline zei

een schitterend verslagje Carmen, heel mooi om te lezen en ons te laten meegenieten.
Liefs Caroline

Elizabeth zei

Zo te lezen heb je het prima naar je zin gehad. Ik kan me voorstellen, dat je nog aan het nagenieten bent.

S. zei

Oooo wat klinkt dat allemaal super zeg. Geniet nog maar heel lang na!!

Betty V. zei

Heerlijk Carmen voor je, dat je het zo leuk hebt gehad. Volgend jaar ga ik mijn best doen om er ook bij te zijn. Het is dan wel dichterbij, maar de datum voor mij wat moeilijker. Maar ik ga mijn best doen! Zie ik jou misschien ook weer eens! Lieve groetjes, Betty

Amanda zei

leuk verslag Car!

liefs Amanda

CraftLein* - enjoy creativity zei

Ooohhhh wat gaaf allemaal!!!

Marion zei

Wat een leuk verslag ! En fijn dat het zo'n geslaagd uitje was.

Groetjes Marion

gerardenhennie zei

wat heerlijk Carmen dat je zo genoten heb maar je bent ook een toppertje

thea k zei

Oo carmen.
Wat een heerlijk verhaal
Niks te lang
Meis wat was dit heerlijk voor je
Ook een groot stuk waardering
Voor je harde werken
Toppie meis

Ilona zei

Een heel leuk verslag om te lezen. Had al begrepen van je hoe je genoten heb.

Hoop volgend jaar van de partij te zijn in Brussel ;)

liefs Ilona

Mieke zei

wat een heerlijk stuk om te lezen Carmen, top.

Lia zei

Wat hebben jullie het geweldig gedaan, Heel leuk om een beetje mee te mogen genieten.
Op naar een volgende prijs op naar Brussel volgend jaar.
Liefs Lia

Alina zei

leuk verslag en mooie foto's, Car, wat fijn dat je zo genoten hebt!

walchowDesign zei

CON-RATS with such a great achievements, Carmen! I can only imagine all the excitement that you went thru and still savouring every moment of it! TFS!

Unknown zei

een super week voor een super meid. fijn dat je zo heerlijk genoten hebt. kan niet wachten om dit nog eens "live"te kunnen horen. geweldig voor je. groetjes trudy