Pages

maandag 15 oktober 2012

Stampin'Up Walk Inn, 31 Oktober 9.30-12.00


Eén keer in de maand organiseer ik een Stampin'Up® Walk Inn bij mij thuis op de woensdagochtend. Je kunt dan van 9.30-12.00 onder mijn begeleiding een kaartje of ander klein projectje maken. Het is altijd een verrassing wat we gaan doen. Vaste kosten zijn € 7,50 per keer dit is incl. alle materialen en koffie/thee met iets lekkers.
Als je wat wilt bestellen tijdens zo'n ochtend dan kan dat natuurlijk, het is zeker geen moeten! Ik heb per keer plaats voor 5 personen en je aanmelding is definitief als de kosten voor de workshop zijn voldaan.

Wil je je inschrijven met een groepje op een ander moment dan kan dat. (Regel jij dat groepje dan gelden voor jou de Hostess voordelen!) Neem dan contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken. Dit kan op 06-55757851 (15.00 - 22.00 uur) of caringforstamps@gmail.com

De eerstvolgende Stampin' Up! Inloopochtend in Den Haag Leidschenveen is:

Woensdag 31 oktober van 9.30-12.00

Geen opmerkingen: