Pages

dinsdag 30 oktober 2012

Stampin' Up ~ Elements of Style

Onlangs heb ik mijn aller eerste workshop gegeven. Best spannend maar ik heb hele positieve reacties gekregen.
De workshop 'Kleurmediums' bestaat uit uitleg over de verschillende kleurmediums en accessoires, een kennismakingsmoment waarbij je zelf aan de gang gaat met kleurtjes en daarna maak je een kaart.

Er is heel veel mogelijk met de verschillende kleurmediums en ik verzeker je dat je aan het einde van de workshop even enthousiast over de kleurmediums zal zijn als ik.
Workshop boeken? Kijk bij data van de Walk Inn of mail voor een afspraak naar: caringforstamps@gmail.com

Onderstaande kaart is gemaakt met de stempelset Elements of Style, ingekleurd met Stampin' Write markers en de achtergrond heb ik bewerkt met Watercolor Wonder Crayons en inkt.

Cardstock: Marina Mist, Crumb Cake en Real red
Inkt: Stazon, Classic Stampin' Spot Marina Mis/Early Espresso
Stans: Apothecary Accents Framelits
Accecoires: Sponge Daubers

Als laatste wil ik jullie nog attenderen op JOIN@CLUB! Dat zijn de activiteiten die ik organiseer naast workshops en party's.
Er zijn nog enkele plekjes voor de Workshop Club.

De workshopclub is een geweldige manier om over een langere periode een mooie collectie Stampin’ Up producten te verzamelen.  Daarnaast krijg je de gelegenheid om 1 keer tijdens je abonnement tenminste voor een bedrag van € 30 extra te besteden. Kortom de moeite waard om je op te geven!
Werkwijze:
Je geeft je op voor de duur van 6 maanden. Het abonnementsbedrag bedraagt € 29,95 inclusief verzendkosten. Elke maand krijg je een suggestie van stempels. Deze hebben een waarde van minimaal € 23,95. Ik inventariseer per maand of je gaat voor de aanbevolen set. Je kan ook een andere set kiezen ter waarde van € 23,95. Dit kan ook een duurdere set zijn, in dat geval betaal je het verschil bij. Je mag uit álle geldige catalogussen kiezen (jaarlijkse- en seizoencatalogus of speciale edities. Daarnaast ontvang je een workshopkit. Dit is een door mij samengesteld pakket met materialen voor het maken van tenminste 3 kaarten. Bij het pakket ontvang je tevens voorbeelden van minimaal 2 kaarten met uitwerking en schets.
De groepsgrootte is 6 personen per groep waardoor er telkens 1 persoon kan profiteren van de hostess voordelen. Deze bedragen minimaal € 30! per maand.



De workshop Club gaat per 1 november van start. Als je je opgeeft dan krijg je tevens een uitnodiging voor een besloten Facebook groep. Naast de maandelijkse nieuwsbrief per mail kun je hier je ervaringen en creaties delen.

Als je wilt kennis maken met de Stampin' Up producten, uitleg wilt hebben over producten en begeleid wilt worden in het aanleren van nieuwe technieken dan heb je nu de mogelijkheid!
Voor meer informatie kun je mailen op: caringforstamps@gmail.com Bellen mag uiteraard ook! Ik ben meer dan bereid om eventuele vragen te beantwoorden.

3 opmerkingen:

Janneke zei

Dat ziet er heel mooi uit Carmen ;o)

Inge Groot zei

Prachtig gedaan Car zo met het gedistresste randje en de kleuren daar houd ik nou van...mooi! Leuk tabje ook :D

XX

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Schitterende kaart Carmen! Gaaf die workshop Club!

Succes meis!