Pages

vrijdag 12 oktober 2018

Vintage Vrijdag #121: Stampin' Up! ~ First Frost


Heej hallo! Het is weer vrijdag en dat betekent dat ik weer lekker aan de gang ben gegaan met een kaartje voor het vaste vrijdag item. Deze keer heb ik gewerkt met de set First Frost uit de herfst/winter catalogus. En blijkbaar is dit toch wel een hele leuke kleurencombi want deze had ik vorige week ook!


Ik heb eerst de achtergrond gestempeld in Gray Granite inkt met de achtergrond stempel Handwritten. Nadat ik er een stukje van af heb gescheurd heb ik de randjes gesponsd met Crumb Cake inkt. De afzonderlijke onderdelen uit de set heb ik gestempekd in Blackberry Bliss, Tranquil Tide, Mint Macaron en Blushing Bride. Eerst heb ik de takjes op de kaart geplakt en daarna heb ik het hennep draad er overheen gedraaid. En als laatste heb ik de bloemen en de label geplakt. Daarna heb ik het geheel geplakt op Crumb Cake cardstock en na het aanbrengen van Dimensionals heb ik het geheel op een Blackberry Bliss kaartbasis geplakt. De kaart is afgemaakt met enkele gouden pareltjes.

Dat was het kaartje voor deze keer. Ik wens je een gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: