Pages

woensdag 16 mei 2018

Stampin' Up! ~ Share What You Love Suite


Goedemorgen! Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt met het papier uit de Share What You Love Suite. Ik vind deze suite echt super leuk. Ik moest hier en daar even zoeken naar de perfecte combinatie maar als je er even mee aan het werk bent dan komen de ideeen vanzelf. De kleuren zijn super leuk en het DSP is ook goed te combineren met stempelsets die ik al heb. Voor deze kaart heb ik de populaire set Beautiful You gebruikt, een set die voor het komende creatieve jaar weer is opgenomen in de nieuwe jaarcatalogus. Persoonlijk ben ik daar erg blij mee.


Omdat ik wat vrijheid wilde in de kleuren heb ik de achtergrondstempel Handwritten gebruikt in plaats van het DSP met de teksten. Dat vind ik nog steeds het mooie van stempelen. Het lettertype van de stempel is niet exact hetzelfde als die van het DSP maar dat stoort mij niet. Deze achtergrond stempel past super goed bij de stijl van de dame.

De tekst komt uit de stempelset Van Alles Wat. Ook deze is nieuw in de jaarcatalogus 2018-2019. Dit is een setje met super leuke en bruikbare Nederlandse teksten. Deze heeft inmiddels een vaste plek op mijn bureau.

De verschillende Share What You Love Bundles zijn nog de gehele maand via mij te bestellen in de voorverkoop. Klik <hier> om ze allemaal nog eens te bekijken.
Dit was het weer voor vandaag! Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: