Pages

maandag 21 mei 2018

Mix 'n Up! Maandag #12: Stampin' Up! ~ Cake Soiree


Goede maandag! Ben je ook lekker vrij of moet je werken? Ik ben heerlijk vrij maar ben wel aan het werk voor mijn Stampin' Up! activiteiten. Op deze Mix 'n Up! maandag laat ik een projectje zien wat ik heb gemaakt voor de leden van de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal.

Ik moest een aantal items nazenden en vond het ongezellig om dat ik een gewone envelop te doen. Vandaag dat ik er een fleurig doosje voor heb gemaakt. Hiervoor heb ik de Love to Love Box Framelits voor gebruikt.


Ik heb de onderdelen van het doosje gestanst uit Marina Mist cardstock. Beide items komen helaas niet terug in de jaarcatalogus 2018-2019. Maar het doosje ga ik in de toekomst nog vaak gebruiken.
Ik heb er een belly band omheen gevouwen van Sweet Soiree DSP. Deze papierlijn is super voor projecten als dit. De mooie zilveren accenten maken het geheel extra leuk!

De label komt uit de Cake Soiree bundel (ook in het Nederlands verkrijgbaar) zoals ook de stempeltjes. Alle producten uit deze suite passen zo leuk bij elkaar! En de stempels en stansen komen gelukkig volgend seizoen weer terug, alleen helaas niet als bundel. Als je nog wilt profiteren van 10% korting op de bundel dan zou ik dat zeker doen. Je kunt hem in de maand mei nog bestellen.

De tekst 'Oeps te laat' komt uit de Nederlandse set Recht uit het Hart. Zeer toepasselijk voor mijn verpakking. Zodra de nieuwe catalogus ingaat komen er 4 stempelsets in het Nederlands bij en dit betekend dat ik gelukkig nu veel vaker een kaartje kan maken met een Nederlandse tekst. Ik ben er blij mee!

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: