Pages

vrijdag 23 maart 2018

Vintage Vrijdag #105: Stampin' Up! ~ Recht uit het Hart


Goedemorgen! Heb jij ook uitgekeken naar het einde van de week? Het vooruitzicht van een paar vrijde dagen maakt me vrolijk. Als het weer dan ook nog mee zit..

Vandaag geen leuk kaartje. Althans, ik ben tevreden over het resultaat maar de aanleiding is niet zo leuk. Ik vind het altijd moeilijk om condoleance kaarten te maken. Met name de kleuren. Maar deze combi vind ik toch wel mooi. Ik merk dat ik deze combi vaak gebruik eigenlijk.


Ik heb gekozen voor de bundel Recht uit het Hart. Deze tekst is zo pakkend! De stansen uit de set zijn prachtig. De details in de stansen zijn super, ik gebruik ze graag.

Dit was het kaartje van vandaag! Ik wens je een goed weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart geworden, voor een condoleance kaart houd ik het zelf rustig, ik vind dit zelf al gauw te druk worden. maar kan zeker hoor,