Pages

vrijdag 15 september 2017

Vintage Vrijdag #95: Stampin' Up! ~ Graceful Garden


Heej hallo! Jullie hebben wel gemerkt dat ik een weekje Vintage Vrijdag had overgeslagen. Ik stond afgelopen weekend op het Creaweekend in Rijswijk en het is me vanwege de voorbereidingen niet gelukt een kaartje te maken. En hoewel ik na het bijkomen van 3 gezellige dagen niet gelijk in de kaartenmaak stand was, heb ik me vandaag wel even heerlijk kunnen uitleven.


Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met de set Graceful Garden. De achtergrond is gestempeld met stempels uit deze set, gecombineerd met stempels uit de Timeless Textures en Background Bits. De tekst in de label komt uit de set Rose Wonder.


De kaartbasis van 10,5 x 14,5 cm is van Early Espresso en het oplegkaartje van Rich Razzleberry. De achtergrond is gestempeld op Whisper White cardstock.
De bloem heb ik afgedrukt op aquarelpapier en ingekleurd met Stampin' Write markers. Dit was ook weer heerlijk om te doen. Nou ben ik geen kleurwonder maar ik vind het altijd wel ontspannend om te doen.

Ik wens je een gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!

Geen opmerkingen: