Pages

woensdag 20 september 2017

Stampin' Up! ~ Painted Harvest Zig Zag Pocket Card


Een hele goedemorgen! Vandaag laat ik het kaartje zien wat ik tijdens het Creaweekend van twee weken geleden heb gemaakt met de bezoekers van het Stampin' Up! Plein. Het was een gezellige beurs en ik heb heel veel workshops mogen doen.

Ik had op mijn social media een Sneek Peak laten zien van het project en daar heb ik een aantal reacties op gekregen van mensen die niet naar de beurs gingen maar de kaart toch heel leuk vonden. Dus al je de kaart nou ook leuk vond dan kun je nu met de kaart aan de slag! Onder aan het bericht vind je de video van hoe ik te werk ben gegaan. En als je de materialen via mij zou willen bestellen dan kan dat natuurlijk ook! Stuur dan een mail met je bestelling naar: caringforstamps@gmail.com.


Voor het basismodel kaart heb je slechts 1 A4'tje nodig, een oplegkaartje en een dubbel gevouwen kaart. In het filmpje hoor je de afmetingen. Ik ben echt heel enthousiast over dit modelletje want je kunt hem op vele manieren variƫren. Naast dit model laat ik ook nog een variatie zien in het filmpje. Let op: ik heb een klein foutje gemaakt in het benoemen van de pons waarmee ik de label heb gemaakt. De correcte lijst van materialen vind je onder dit bericht.


Dit was het kaartje van deze keer. Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

2 opmerkingen:

manon's kaartenhoekje zei

wow wat een prachtige kaarten weer carmen....

groetjes manon

Laura zei

Carmen, I love how you made this card. The sunflower stamping is so pretty and I love the way you formed pockets and tags for it! Thanks for sharing! Hugs, Laura Holm