Pages

donderdag 2 februari 2017

Stampin' Up! ~ Basket Bunch


Goedemorgen! Terwijl ik vorig weekend was begonnen aan een project kwam ineens een nieuw idee boven drijven met deze set. Je weet vast wel dat ik er heel erg van hou om sets te combineren. Terwijl ik voor het project eitjes aan het stansen was schoot me ineens te binnen dat ik een set had met een door eieren. Het project is nog niet af dus laat ik deze van het weekend zien. Eerst maar de kaart van vandaag...


Ik heb niet zo heel veel met pasen. Ik maak maar weinig paaskaarten eigenlijk (misschien tijd om daar verandering in te brengen) maar ik ben gek op het voorjaar en alles wat daar bij hoort. De set Basket Bunch stond in de eerste instantie niet op mijn verlanglijstje maar nadat ik er goed naar had gekeken zag ik ineens veel mogelijkheden. De bundel bestaat uit een grote hoeveelheid stempels en stansen waardoor je hem voor verschillende thema's kan gebruiken.


Dit kaartje valt meer in de categorie Cute & Simple. Ik vind de eitjes zooooo schattig. Deze heb ik gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met de Watercolor Pencils. De Watercolor Pencils bestaan uit lekkere felle kleuren maar als je ze gebruikt met een Blender Pen of Water Brush dan kun je de kleur dusdanig verdunnen dan er een zachte kleur ontstaat. Het mandje is uit Soft Suede cardstock uitgestanst met de bijpssende stansen zoals ook het bloemetje en het gouden ei. Er zitten een aantal prachtige, gedetailleerde eitjes in de stansenset. Ook leuk om te combineren met de kipjes van "Hey Chick', de set die nu gratis te kiezen is bij besteding van iedere €60 tijdens Sale-a-Bration t/m 31 maart.
De tekst komt uit de set Perfect Mix. De kaart is afgemaakt met hartjes uit het In Color 2016-2018 setje met Enamel Shapes.

Ik wens je een hele leuke dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code WA2UECE6 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!



Geen opmerkingen: