Pages

zaterdag 10 december 2016

Spring/ Summe Catalog Countdown #26: Stampin' Up! ~ Custom Tee


Heej hallo! Een hele goedemiddag! Lekker dagje zo op zaterdag? Ik ben vanochtend eerst naar de voetbalwedstrijd van mijn zoontje gaan kijken. En toen ik terug kwam ben ik even aan de knutsel gegaan. Toevallig heeft hij vanavond ook nog een feestje en terwijl ik langs de lijn stond dacht ik aan deze set. Ik vind het een hele leuke set om jongenskaarten mee te maken. Meisjes kan ook hoor! Die komen er vast ook nog. De kaart van vandaag is valt denk ik nog net in de categorie Clean & Simple. Jaaaa, voor jongetjes hoef je niet een hele ingewikkelde kaart te maken, vind ik.



En voor de achtergrond heb ik Perpetual Birthday Calender gebruikt. Deze set was ontworpen bij de verjaardagskalender maar oooooh wat is hij leuk om achtergronden mee te maken. Neem nou die veeg! Ik had hem al een tijdje niet gebruikt maar ben blij dat ik hem nu met de Custom Tee stempelset heb gecombineerd. Ik vind dit echt een hele grappige en veelzijdige set. Lekker veel kleine tekstjes die in het t-shirt passen maar ook makkelijk op een label kunnen ofzo.


Dit was het kaartje voor vandaag. Ik hoop dat jij ook een relaxte zaterdag hebt en ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: