Pages

vrijdag 4 maart 2016

Vintage Vrijdagag #46: Stampin' Up! ~ Guy Greetings


Hallo hallo! Het is weer vrijdag! Einde van de week is in zicht en ik kijk uit naar een druk weekend. Zaterdag en voetbal en zondag een schaaktoernooi met Aiden. Allemaal mannen activiteiten;) Ook is er een collega jarig en hiervoor had ik een echte mannenkaart nodig. De set Guy Greetings is immers een echte mannenset. Stoere afbeeldingen en teksten met een vintage look. Helemaal geschikt voor het item van vandaag! Dit is een kaart die ik vaker naar mannen verstuur met name als ze veel met auto's hebben. 

Ik heb voor deze kaart een Whisper White Note Card gemaakt en de kleuren Tip Top Taupe en Basic Black gecombineerd.

Een kort en krachtig berichtje vandaag. Ik wens je een gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


1 opmerking:

Wilma de Korte zei

Leuke mannenkaart, blijven toch altijd lastig ;)
Fijn weekend!