Pages

maandag 8 juli 2019

Mix 'n Up! Maanda9 #29: Follow Your Art


Heej hallo! Op deze maandag één van mijn probeersels met de Mix 'n Up! Kit voor kwartaal 3. Deze keer bevat de kit o.a. DSP en embellishments uit de Follow Your Art Suite, wat de inspiratie was voor deze kaart. De kleurencombinatie is een deel uit de kleuren uit het DSP, de tekst komt uit de coordinerende stempelset, Follow Your Art en het vilten hartje komt uit de embellishment kit.


De tekst vond ik leuk passen bij de kwastjes uit de set Crafting for Ever. Deze twee sets vullen elkaar echt super leuk aan. Vanwege het thema verven heb ik de refill van de kleuren Crushed Curry, Calypso Coral en Coastal Cabana met heel veel water gemengd en aangebracht op aquarelpapier. Door de hoeveelheid water lopen de kleuren in elkaar over. Of nou ja, dat zouden ze moeten doen maar ik merk toch dat ik met deze techniek iets te netjes wil werken;) Kwestie van oefenen dus.
Het randje heb ik uit de vrije hand getekend met een zwarte Posca pen.

De Mix 'n Up! is een complete kit voor de all round crafter. Mijn vriendin Inge Groot en ik stellen ieder kwartaal een kit samen en we verzorgen ook de voorbeelden.
Dit kwartaal bestaat de Mix 'n Up! Kit uit Stampin' Up! materialen van twee series DSP met bijpassend cardstock en embellishment. Tevens ontvang je een geprinte uitwerking van 10 voorbeelden die je met de materialen uit de kit kunt maken.
Voor de voorbeelden gebruiken we Stampin' Up! stempels en accessoires en mixen deze met  stempels , stencils etc. van merken die wij ook leuk vinden. Je krijgt dus voldoende inspiratie om je materialen te combineren met de spulletjes die je misschien in de kast hebt liggen.
Wil je de mailing ontvangen met een overzicht van de producten, klik dan <hier>. Gelijk aanmelden kan ook! Klik dan <hier>.

Ik wens je een gezellige avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: