Pages

maandag 8 april 2019

Mix 'n Up! Maandag #24: Mixed Media Workshop


Hallo allemaal! Lekker weekend gehad? Ik ben heel het weekend creatief bezig geweest op het Creaweekend in Rijswijk. Ik stond daar op het Stampin' Up! workshop. En wat was het gezellig druk aan mijn workshoptafel! Tussen de bedrijven door ben ik op zaterdag even van de stand gegaan om met Saskia (links op de foto) een workshop te volgen bij Charlene v/d Vorst (midden). En wat was dat leuk om te doen!


Als eerst heb ik met modeling paste en een stencil relief aangebracht. Toen dat droog was heb ik waterverf aangebracht. Dat was moeilijker dan ik dacht. Daarna gestempeld met stempels van Loved by Gaby en de stempels die Charlene heeft ontworpen voor Elizabeth Craft Designs. Gauw nog een selfie gemaakt met Saskia en Charlene en toen was het tijd om weer aan het werk te gaan.  Ik was dus niet klaar:(

Op zondag toch nog gauw het stempelsetje van Charlene gekocht en vandaag heb ik de pagina afgemaakt. Omdat Sas de foto al had doorgestuurd vond ik het eigenlijk leuker om deze op de pagina te verwerken en de stempels te gebruiken. De swirls en sterretjes komen uit het setje wat ik had gekocht en die heb ik gestempeld met Smokey Slate inkt. Omdat ik met swirls had gestempeld heb ik uit vellum wat Swirly Scribbles van Stampin' Up! uitgestanst en onder de foto geplakt.
En als laatste nog de woordjes gestempeld, uitgeknipt en op de swirls geplakt.


Ik vond het geweldig om weer iets nieuws te leren! Dit ga ik echt wel vaker doen want ik ben toch wel happy met het resultaat. Maar ik moet nog wel wat oefenen;)

Nou, dit was mijn Mix 'n Up! project voor deze maandag. Ik hoop je deze week nog te zien bij een volgend blogberichtje want ik ga mijn kaartjes van de workshop op de beurs ook nog laten zien.

Geen opmerkingen: