Pages

vrijdag 7 december 2018

Stampin' Up! ~ Be Mine Stitched Framelits


Goedemorgen! Het is vrijdag en dan maak ik regelmatig een kaart met een vintage look. Voor mijn team heb ik een Craft December Daily georganiseerd waarbij we in december elke dag een project maken in een ander thema. Vandaag dacht ik slim te zijn door een vintage kaart te combineren met het thema hartjes. Hij is niet helemaal geworden zoals ik wilde (voor zover ik al wist wat ik wilde) maar ik vind hem toch leuk geworden.

De Be Mine Stitched Framelits is een stansen set uit de nieuwe collectie die begin januari verkrijgbaar zijn als onderdeel van een prachtige suite. Ik ben dus een beetje aan het spelen met de spulletjes uit mijn preorder.


Voor de kaart heb ik een Soft Suede basis gemaakt van 13 x 13 cm. Daarop een stuk Shimmery White van 12 x 12 cm. Deze heb ik eerst gestempeld met de Timeless Textures randstempel (die ik altijd gebruik) waarna heb ik de randjes opgeruwd en gesponst. Het stuk Crumb Cake van 10 x 10 cm heb ik geembost met de Corrugated embossingfolder. Hierop heb ik met een sponsje wat witte Gesso (Dutch Doobadoo) aangebracht.Daarop licht een strook Soft Seafoam wat bestempeld is met een script stempel en waarvan is de randjes heb gescheurd en gesponst.

Dit was het weer voor vandaag. Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.