Pages

maandag 30 april 2018

Mix 'n Up! Maandag #10: Tea Holder

Een hele goedemorgen! Het is maandag en dus tijd voor het vaste maandag item op mijn blog. En dit weekend is het me gelukt om weer wat te knutselen met de materialen uit de Mix 'n up! Kit. En ik heb veel lol gehad met het voorbereiden van dit project voor de aankomende nieuwsbrief. Ik heb namelijk heel wat gemeten en gesneden (weggegooid en weer gesneden en gemeten hihi).


Ik wilde een leuk theedoosje maken maar voor deze gezellige theetjes. Ja, ik ben meer van de koffie maar echt bijna iedereen in mijn omgeving is theeliefhebber. Dus zo af en toe vind ik het ook leuk om een thee-project te maken.


Dit is dus de basis geworden voor mijn thee-project. Ik heb twee zakjes thee toegevoegd maar je kunt natuurlijk ook een klein koekje of kaartje erbij doen. De beschrijving voor dit project wordt toegevoegd aan de nieuwsbrief voor deelnemers van mei.

Vindt je het nou leuk om dit kwartaal nog mee te doen? Er zijn nog slechts 1 beschikbaar. Dus als je opzoek bent naar een veelzijdige kit met veel materialen, wacht dan niet te lang.

Ik wens je een leuke dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: