Pages

vrijdag 13 oktober 2017

Vintage Vrijdag #96: Stampin' Up! ~ Birthday Blooms


Goedemorgen! Het is vrijdag en deze week heb ik weer een kaartje voor het vaste vrijdag item op mijn blog. Ik heb even twee weekjes overgeslagen maar kon deze week gelukkig weer een kaartje maken.
Voor deze kaart ben ik begonnen met het sponsen van Whisper White cardstock. Daarna heb ik in de hoeken de achtergrondstempel uit de set Graceful Garden afgedrukt. De randen bestempeld met mijn favoriete randstempel uit de set Timeless Textures. De randen zijn vervolgens gesponst met Soft Suede inkt en als laatste heb ik de Embossing Pasta aangebracht.


De Embossing Pasta heel snel maar heeft wel ongeveer een minuut of 10 nodig om te drogen. In de tussentijd ben ik aan de gang gegaan met de nieuwe Stampin' Blends om mijn afbeelding in te kleuren. Dit is de vernieuwde en verbeterde versie van onze alcohol markers en wat ben ik hier enthousiast over! Ze kleuren heerlijk! De kleuren lopen echt super in elkaar over. Voor de bloem heb ik de twee Pink Pirouette markers gebruikt en voor de blaadjes de twee tinten van Old Olive.
De teksten komen uit de set Een Boeket Vol Goede Wensen, een super leuke set van Stampin' Up! met leuke Nederlandse teksten.


Ik ben nooit zo goed geweest in kleuren hoor! Na de wijze inkleur lesjes van mijn vriendin Inge lukt het aardig maar een prof zal ik nooit worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch heel erg blij ben met het resultaat. Kleuren met de Stampin' Blends is echt niet moeilijk en je hebt vrij snel een mooi resultaat.

De Stampin' Blends zijn op dit moment nog niet verkrijgbaar voor klanten. We wachten met smart op een release datum. Ik heb de markers kunnen aanschaffen omdat er een probeer periode voor demonstratrices is ingelast. De enige manier om dus aan de markers te komen is om ze deel uit te laten maken van je starterspakket. Dit kan t/m 15 oktober.

Dit was het kaartje van deze keer. Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

2 opmerkingen:

Marlieke zei

Hele mooie kaart! Markers werken echt fijn he, ik ben het met je eens! Net als jij ben ook ik geen inkleurwonder, maar ach...als we er plezier aan beleven is het goed toch?!
Ik vind je kaart echt heel mooi. Kleurtjes passen zo goed bij elkaar. En zo zacht. Ja, echt mooi! Fijn weekend! Het belooft heel mooi weer te vinden, geniet ervan!

Carmen zei

Bedankt voor je leuke reactie weer Marlieke! X