Pages

maandag 10 april 2017

Stampin' Up! OnStage Live 2017 ~ Dag 2

Hej hallo! Goedemorgen! Vandaag deel 2 van mijn Onstage Live avontuur.

Dag 2 was voor mij een spannende dag. Ik kan mij ook niet goed herinneren wat ik heb gedaan vanaf de start van het programma. Wat was ik gespannen! Ik was uitgenodigd om onderdeel te zijn van een panel voor de presentatie van Brandi Barnard. Een ongelooflijke mooie gelegenheid om tips te kunnen delen met collega's en te vertellen wat ik onderneem bij het uitkomen van nieuwe producten. Ik denk dat ik hierin niet anders ben als de rest... Ik wil het gewoon allemaal hebben!


Het was een ongelooflijke eer om met Brandi samen te mogen werken. Zij is net als ik parttime demonstratrice waarbij ze haar werk als trainer op het hoofdkantoor combineert met het demoschap. Ik werk 20 uur op kantoor en de rest van de tijd ben ik zoveel mogelijk bezig met Stampin' Up!

Daarnaast mocht ik werken met Sonia Bernedetti uit Frankrijk, Amanda Fowler uit de UK en Maxie Krebs uit Duitsland. Allemaal top demo's waar ik in korte tijd heel veel van heb mogen leren. Maxie werkt zelf 40 uur en hanteert Balans als keyword. Dat is heel inspirerend! Haar tips ga ik zeker in de toekomst gebruiken om meer balans te creƫren.

Het middagprogramma was heel leuk. Wij konden workshops doen met nieuwe producten. Er waren displayboards gemaakt en we konden genieten van voorbeelden die collega's hadden gemaakt. Super inspirerend maar helaas te vroeg om te delen!


Nadat ik heel even terug naar huis was gereden om te rusten en om Aiden toch nog weg te brengen naar het jaarlijkse voetbalkamp van zijn voetbal vereniging heb ik heerlijk gegeten bij The Roast Room in Amsterdam. Mijn upline ,Michelle Last, had haar eerste lijn demonstratices uitgenodigd voor een etentje. Er waren 3 speciale gasten aanwezig. Janet Wakeland, Lisa Mayer Pretto en Giorgia Giguere. Alle drie zeer ervaren en succesvolle demonstratrices uit Amerika. Geweldig om hun te kunnen spreken. Het luisteren naar hoe zij hun business organiseren is echt super tof. 

Nou, morgen het laatste deel van mijn belevenissen. Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.





1 opmerking:

Marlieke zei

Wat een mooie ervaring! Dat pakt niemand je meer af!