Pages

vrijdag 2 september 2016

Vintage Vrijdag #65: Stampin' Up! ~ Recht uit het Hart




Hallo allemaal! Weer een avond postje. Vandaag heb ik heerlijk geknutseld en heb ik weer een poging gedaan om een filmpje van deze kaart te maken. Dat is enigszins gelukt maar helemaal tevreden ben ik natuurlijk niet. Ook kijken? Klik <hier> als je tijd (vooral tijd) en zin hebt.


Ik heb gewerkt met bovenstaande kleuren in combinatie met koperpoeder. Oh wat vind ik het leuk om daar mee te werken zeg! De stempelsets die ik met elkaar gecombineerd heb zijn Recht uit het Hart en Timeless Textures. De stansen komen uit de stansen set Flourish Thinlit Dies en zijn verkrijgbaar als bundel tegen een aantrekkelijk korting van 10%.


Het was weer super leuk om te knutselen met andere materialen dan de materialen uit de Herfst/Winter Catalogus. Vergeet je niet mee te doen met de prijsvraag? Heb je hem niet gezien klik <hier>. Het was toch niet te moeilijk he?

Ik wens je een hele fijne avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Prachtige kaart in mooie kleuren!!

manon's kaartenhoekje zei

Hallo carmen, wow wat een prachtige kaart en wat een mooi en duidelijk youtube filmpje heb er aleen en klein vraagje over want je laat bij de materialen zien dat je de kleur shimmert White cardstock gebruikt hebt maar die kan ik nergens in de boeken terug vinden of is dat een typ fout geweest....

Ik ga me nog even aanmelden als volger je maakt zulke mooie kaarten.

Groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.