Pages

woensdag 15 juni 2016

Stampin' Up! ~ Sitting Here



Goedemorgen! Daar ben ik weer met een kaartje. En weer heb ik gebruik gemaakt van dezelfde kleurencombi. Ik vind hem echt leuk hoor! (Maar dat had je natuurlijk al door...). Ik vind het echt super leuk om meerdere kaarten te maken met dezelfde kleurencombinatie. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik Old Olive heb gebruikt voor het inkleuren van de blaadjes. Emerald Envy was net iets te fel voor mijn gevoel.

Deze keer heb ik een combinatie van twee stempelsets gebruikt namelijk Sitting Here en Best Birds voor de tak. Het leek me leuk om de schommel ergens aan te laten hangen dus kwam de tak goed van pas. De sets zijn beide in Photopolymeer verkrijgbaar dus het maken van het tafereeltje op het Shimmery White cardstock was zo gebeurd.

Het Shimmery White cardstock heb ik gebruikt omdat ik hierop zo makkelijk kan kleuren. Ik heb voor het aanbrengen van de inkt een Blender Pen gebruikt en wat inkt uit de deksel van mijn inktpad. De Blender  Pen bevatten een blender-vloeistof en hebben een hardere punt. Dat maakt het kleuren van kleine afbeeldingen gemakkelijk.

Ik wens je een gezellige woensdag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw boogberichtje!

1 opmerking:

Elizabeth zei

Schitterende kaart!!