Pages

zondag 8 mei 2016

Fijne Moederdag


Goedemorgen! Ik wens alle moeders vandaag een hele gezellige Moederdag! Dit is de kaart die ik boor mijn moeder heb gemaakt. Ik moest hem al veel eerder opsturen want hij heeft een hele weg te gaan. Mijn moeder woont op Bonaire. Super jammer dat ik op een dag als vandaag niet even langs kan wippen voor een bakkie koffie en een lekker stuk taart. Maar ik ga haar later op de dag even bellen, zoals we dat elke week doen.

Voor de kaart heb ik de Rose Wonder bundel gebruikt in combinatie met de DSP lijn 'Birthday Bouqet'. De basis van de kaart heeft een maat van 10,5 x 21 cm. Deze maat kaart  is heel fijn om mee te werken met name als je wat grotere items wilt gebruiken. De blaadjes heb ik van de roos afgeknipt en gebruikt op een ander deel van de kaart. 

Het wordt vandaag lekker weer dus ga ik er een lekkere rustige dag van maken. Hopelijk houdt het warme weer aan want er staat een BBQ op de planning aan het einde van de middag.

Gezellige dag en hopelijk zie ik je snel weer bij een volgend blog berichtje!

Geen opmerkingen: