Pages

dinsdag 15 maart 2016

Stampin' Up! ~ A World of Thanks


Je kunt nooit genoeg kaartjes hebben om iemand te bedanken. Toch? Een hele leuke achtergrond stempel hiervoor is A World of thanks. Deze stempel bevat het woord 'Bedankt' in heel veel talen, zelfs Nederlands! Ik vond dit een leuke basis voor mijn bedank kaartje. De kleurencombi heb ik al eerder gebruikt maar ik vond deze zo leuk dat ik er nog een kaartje mee heb gemaakt.


Omdat ik wilde focussen op de letters heb ik weinig versiering gebruikt. Een clustertje van rondjes en een vlinder de vlinder uit de set Butterfly Basics was eigenlijk al genoeg. De vlinder heb ik gekleurd met Stampin' Write Markers maar je zou voor het kleuren effect ook de Baby Wipe techniek kunnen gebruiken. Achter de tekst wat glitter tape. Deze tape kun je nu gratis kiezen bij je Sale-a-bration bestelling van elke €60. Tijdens Sale-a-Bration plaats ik op woensdag en op zondag een verzamelbestelling. En als je meedoet met een van mijn verzamelbestellingen dan betaal je geen verzendkosten! Sale-a-Bration duurt nog t/m 31 maart!

Ik wens je een fijne dag en hoop je weer te zien bij mijn volgende blogberichtje!

1 opmerking:

Maartje zei

Mooi gedaan! Door je kleurgebruik en rustige toevoegingen is hij mooi in balans!