Pages

zaterdag 28 maart 2015

Vintage Vrijdag #32

Het was een hectische week! Het begon met het feit dat mijn zoontje ziek werd. Vanwege zijn astma is ziek worden hier altijd een bron van enorme stress. Dit keer niet anders! Hij kreeg, ondanks een dikke antibiotica kuur, steeds hogere koorts waardoor we eindigden op de Spoed Eisende Hulp van het Juliana Kinderziekenhuis. Wat een fijne mensen werken daar! Na 8 jaar in en uit lopen verbaasd het me nog steeds hoe lief ze daar Aiden behandelen. Petje af! Gelukkig gaat het beter. Zijn benauwdheid is weer afgenomen en zijn koorts weer weg.  Mijn week stond in het teken van vele gebroken nachten vanwege het toedienen van medicatie maar inmiddels kunnen we afbouwen en heb ik al twee nachten volle rust gehad.

En dan nu mijn kaartje voor deze week. Dit kaartje heb ik gemaakt met al mijn lieve bloglezers, klanten en teamgenootjes in mijn achterhoofd. Want afgelopen donderdag ben ik gepromoveerd naar Goud 1! Hier heb ik sinds oktober 2012 naar toe gewerkt en wat geeft het een heerlijk gevoel als je na heel veel ups en downs dan toch het doel kunt bereiken wat je voor ogen had. 
Dit plaatje plaatste ik in mijn Facebook groep.


De schoenen symboliseren op meerdere manieren mijn promotie. Mijn moeder zegt altijd 'Stevig in je schoenen maar wel met beide voeten op de grond' en de slogan van Nike 'Just Do it!' (niet altijd even makkelijk).
Iedereen die op de een of andere manier heeft bijgedragen wil ik op deze manier bedanken! Thanks, very, very, very, very much!!! Zonder jullie was dit nooit gelukt! Jullie waardering en loyaliteit zijn heel bijzonder en zo waardevol. Jullie maken dat ik elke dag mijn werk met heel veel plezier kan doen. 


Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van de set Stippled Blossom. Dit is een zogenaamde Two Step set. Een afbeelding wordt gemaakt met 2 stempels. Dit is echt een van de mooiste sets die ik heb maar ik gebruik hem veel te weinig! De blaadjes komen uit de set Four Feathers. Ik heb de stempels gebruikt in combinatie met Flakes en daarna heb ik ze uitgestanst met de bijpassende stansen. Dat was super leuk om te doen!

Ik wens jullie een heel gezellig weekend! Tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Elizabeth zei

Schitterende kaart en natuurlijk gefeliciteerd met je goud!!

Alina zei

prachtig kaartje, Car, en gefeliciteerd met je promotie!
fijn dat het beter met Aiden gaat, geniet van jullie weekend!

Jacqueline DH zei

Wauw gefeliciteerd topper!!!

walchowDesign zei

Congrats with your promotion, Carmen! Glad that your son is getting better and you are catching up with your sleep!

Pretty vintage card with lovely background stamping!

Caroline zei

van harte gefeliciteerd, top prestatie, geen idee of wij dit kunnen evenaren, maar in elk geval genieten wij van jouw enthousiasme, jouw mooie creaties en hopen dat wij jou ook nog kunnen inspireren in de toekomst. Veel liefs Caroline

S. zei

Wat een prachtige kaart zeg! En gefeliciteerd, je hebt het verdiend wat je bent een doorzetter!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Car met je promotie. Wat een geweldig resultaat! Geniet er van! Je kaart is ook weer prachtig!

Groetjes, Sandra

Sarah zei

Wat een vermoeiende week voor je...
Proficiat met je behaalde goud.
Ik volg je nog maar net , ik ben benieuwd wat er nog komt.
Liefs ☆ Sarah ☆

Marianne's Wenskaarten zei

Hé Carmen, gefeliciteerd!! Ga je nu echt ook op gouden schoenen lopen, hihi... Zie je misschien wel weer over twee weekjes in Rijswijk!