Pages

vrijdag 3 oktober 2014

Vintage Vrijdag

Vrijdag! Bijna weekend en tijd voor een Vintage kaartje! Morgen is het Workd Cardmaking Day! Heb er zin in! In het kader van WCMD starte Stampin' Up! Deze week een kaarten lawine. Je wordt genomineerd, je maakt en plaatst een kaart en je nomineert 3 nieuwe mensen. Ik was genomineerd door Janneke en ik vond het leuk om deze kaart op Facebook te plaatsen. Nieuwsgierig geworden. Kijk op Facebook en zoek op #wcmd

Voor mijn kaart heb ik een Early Espresso kaart gebouwen van 10,5 x 14,5 cm. Daarop een Soft Suède kaartje van een halve centimeter kleiner. De Crumb Cake basis is bestempeld met de Dictionairy stempel in Crumb Cake inkt. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de set Tap Tap. Deze set stond al zo lang op mijn verlanglijstje. Het is een leuke set met heel veel onderdelen. De woorden 'tap tap' heb ik afgedrukt op de bestempelde basis. De typemachine heb ik een beetje ingekleurd met een blenderpen met Sahara Sand inkt. De Sahara Sand strook heb ik bestempeld met de rand stempel met lettertjes, het schriftblaadje heb ik afgedrukt en extra gaatje in gemaakt met de Spiral Binder pons en het bannertje heb ik afgedrukt en uitgeknipt. Vervolgens heb ik nog een veertje afgedrukt en twee bloemetje die nog op mijn bureau lagen heb ik er bijgeplakt om het af te maken. Om wat 'dash' te creëren heb ik nog hier en daar een pareltje geplakt en heb ik een stukje enkel Linnen Thread achter de typemachine bevestigd.

Ik wens jullie morgen een hele creatieve World Cardmaking Day en hoop jullie volgende week weer te zien op de nieuwe Vintage Vrijdag!


1 opmerking:

Elizabeth zei

Wat een schitterende kaart!! Leuke combinatie van stempels. Clubkit is aangekomen.