Pages

dinsdag 17 juni 2014

Stampin' Up! Regionaal Evenement Houten

Alweer voor de tweede keer kon ik het Regionale Evenement voor demonstratrices bijwonen in Houten. Een geweldige ervaring want hier zie je het overgrote deel van je collega's. En dat zijn er nog al wat!

Het was weer goed verzorgd. Er waren lezingen over interessante onderwerpen die je kunnen helpen om je workshops en party's beter te organiseren en er waren demonstraties van nieuwe spulletjes. Daarnaast kon je zelf ook wat knutselen en uiteraard was de lunch in het Van der Valk hotel weer helemaal toppie.

Voor deze bijeenkomst had ik een swap gemaakt. Een swap is een creatief werkje wat je ruilt met je collega's. Dit werkje kun je laten zien tijdens workshops op je inspiratie tafel of je kunt het gebruiken ter inspiratie van je eigen project.
Dit was mijn swap geworden:


Ik had een pocket met sluiting gemaakt. Deze pocket kun je gebruiken voor een cadeau-card maar als je hem groter maakt kun je hem ook maken als kaart. Mijn modelletje heeft een maat van 
10 x 7,5 cm.
Voor de liefhebbers heb ik er een filmpje van gemaakt. Klik <hier> om het filmpje te bekijken. Houdt wel rekening met mijn oefenfase, het filmpje is nog steeds niet foutloos.

En dit zijn de swaps die ik heb gekregen. Is het niet geweldig! Helaas staan er een viertal niet op de foto. Die had ik in een van de envelopjes gedaan en dat kun je niet zien.


Het was een leuke dag, echt weer een boost voor mijn inspiratie orgaantje en thuis gekomen bent ik direct aan de slag gegaan met een aantal nieuwe ideeën.

Allereerst heb ik mijn evenementenkalender ge-update voor de maand juni. Een interessante activiteit kan de Catalogus Premiere zijn. Ik ga mijn best doen om een gezellige ochtend of middag te organiseren met Make & Takes, een loterijtje en natuurlijk de Buy One Get One actie. Als je 1 retired set/ accessoire koopt dan mag je ter waarde van dat bedrag een nieuwe stempelset/accessoire bestellen. Hoe cool is dat! Je favoriete retired set en je favoriete nieuwe set in 1 klap!
Je kunt je direct opgeven door de link te volgen. 

Dit was het voor deze keer. Hopelijk kom je weer langs!

1 opmerking:

Ilona zei

Heel mooi Carmen... weer eea voor mn lijstje... pff wordt alleen maar langer ipv korter ;)