Pages

vrijdag 30 mei 2014

De Retired List is bekend!

Vannacht is de Europesche versie van de Retired List bekend gemaakt. De Retired List is een lijst met artikelen die niet meer verkrijgbaar zullen zijn na het verschijnen van de nieuwe catalogus op 
1 juli aanstaande. Sommige sets en accessoires zijn verkrijgbaar met korting!


De lijst bestaat uit 2 delen:

  • Voor de lijst met stempels klik <hier>.
  • Voor de lijst met accessoires (ponsen, stansen, DSP etc) klik <hier>.

In tegenstelling tot andere jaren zijn deze artikelen verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Dit betekend dat als je artikelen besteld deze uitverkocht kunnen zijn. De afgelopen maand heb ik gezien dat artikelen heel erg snel waren uitverkocht in de US. Ik wil je dan ook vragen om de lijst te bekijken en als er artikelen zijn die je nog zou willen bestellen dit zo snel mogelijk te doen.

Als je via email je bestelling plaatst zal ik deze direct verwerken i.v.m. beperkte beschikbaarheid van artikelen. Je hoort dan ook z.s.m. welke artikelen zijn uitverkocht! De lijsten worden regelmatig bijgewerkt dus klik elke keer even op de link.

Catalogus 2014-2015
Een nieuwe catalogus ontvangen? Er zijn meerdere manieren om via mij een catalogus te bestellen. Ben je terugkerende klant (je hebt regelmatig iets besteld in het afgelopen catalogus jaar of je bent lid van mijn club) dan ontvang je de catalogus de brievenbus. Hiervoor hoef je niks te doen! Plaats je in de maand juni een bestelling dan zit de catalogus bij je bestelling. Wil je slechts een catalogus bestellen dan kun je dit doen door hem via mail aan te vragen. Ik breng dan alleen de verzendkosten in rekening.

Er komt weer van alles aan! Het beloofd weer een leuke, spannende tijd te worden.

Geen opmerkingen: