Pages

vrijdag 21 februari 2014

NL Stampin' Up! Demo's Bloghop

Aanstaand weekend doe ik mee aan een Bloghop ter promotie van onze stempelset met Nederlandse teksten, Sentimenten. Je kunt zowel op zaterdag als zo dag hoppen naar blogs van deelnemende Nederlandse Demonstratrices!


Sale-a-Bration is is volle gang dus dit is het goede moment om deze set te bestellen in combinatie met een aantal mooie producten uit bijvoorbeeld de nieuwe zomercatalogus. Want plaats je dit weekend de Sentimenten in een bestelling van €60 of hoger dan wordt je bestelling kosteloos bezorgd. Je hebt dan niet alleen het voordeel van de verzendkosten maar mag dan ook nog eens 1 gratis item uit de SAB brochure uitkiezen!

Daarnaast heb ik ook nog een Weekend Give Away van 21 t/m 23 februari! Als je onder dit bericht verteld waarom je de Sentimenten destijds hebt gekocht of waarom je ze nog niet hebt aangeschaft maak je kans op een leuk Stampin' Up! verrassingspakket ter waarde van €15,00. Dit pakket bevat genoeg basismaterialen zoals cardstock, DSP en embellies voor het maken van 5 kaarten. 

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

8 opmerkingen:

Lia zei

Vond het aanbod van die € 5,00 wel leuk en het zijn mooie stempels, eigenlijk heb je geen andere set meer nodig werkelijk alles zit er in voor alle momenten.
Ik ben er blij me al is het een grote uitgaven maar is het geld zeker waard.

S. zei

Bij mij staat ihij nog op t verlanglijstje. Ws komt hij sevolgende keer dat ik ga bestellen aan de beurt

gerrie zei

Ik heb hem niet gekocht omdat ik de letters en de woorden te klein vond, maar nĂ¡ de bloghop vandaag ziek ik dat het wel meevalt en ze mooi uitkomen op een kaart.

Amanda zei

ik vind de set onwijs mooi, maar er staat elke keer nog zoveel op mijn wensenlijstje dat ik er nog niet toe gekomen ben em aan te schaffen.

liefs Amanda

jackelien zei

Ik ben sinds vandaag bekent met het merk op de beurs in hardenberg. Wat een mooie producten.
Ik ga zeker sparen.
Gr Jackelien

Ilona zei

Ik heb de set gekocht omdat in deze set eigenlijk voor elke gelegeheid wel een leuk tekst staat, niet te groot en goed passend in Modern Labelpunch en de stanzen van Bitty Banners.

Gebruik de teksten heel veel op mn kaarten al heb ik wel favoriete en minder favoriete teksten.

Maar ze stempelen supermooi en voor nog geen 1.50 per stempel val je je zeker geen buil.

Een aanrader voor iedereen die twijfelt en dat zeg ik niet als demo. Want de set had ik al voor ik demo werd.

groetjes Ilona

Jacqueline DH zei

Ik vind ze errug leuk maar mensen, dat vind ik nog zoveel dingen uit de catalogus :) dus nog niet besteld maar wel op het wensenlijstje dus!

Gr. Jacqueline

hick4ling zei

Ik vind het een mooie set maar er zitten teveel woorden bij die ik niet gebruik vind je gemaakte kaartje prachtig
Groetjes Ingrid v