Pages

dinsdag 21 mei 2013

Online bestellen

Goed nieuws voor de online shoppers! Vanaf heden kun je ook je bestelling online bij mij plaatsten.
Door deze service van Stampin' Up! kom je door op onderstaande button te klikken in de online webshop. Het is wel nodig om je hier te registreren en je gegevens in te vullen. Als je dit eenmaal hebt gedaan kun je door de catalogus bladeren en de artikelen die op je verlanglijstje staan aanklikken. Verzendkosten zijn altijd €5,95, het maakt niet uit hoe groot of hoe klein je pakket is. Je hebt in de regel je bestelling al na zo'n 7 dagen in huis.


Uiteraard blijft het mogelijk om kleinere bestellingen te bestellen via mijn verzamelmomenten. Als het 1 stempelset betreft of als je de bestelling bij mij komt afhalen dan is dit qua verzendkosten de meest aantrekkelijke bestelmethode. 
Als je niet beschikt over een Credit Card kun je via email je bestelling aan mij doorgeven. Helaas is het op dit moment alleen mogelijk om met een Credit Card te betalen.

Ik heel erg blij met deze functionaliteit en ben nu druk bezig om mijn nieuwe Stampin' Up! plekje in te richten. Het ziet er nu nog een beetje standaard uit maar daar zal snel verandering in komen.

2 opmerkingen:

Inge Groot zei

Ziet er goed uit Car!

Theresia zei

Leuke kaart om je online shop te promoten. Heel veel succes.
Groetjes, Trees