Pages

vrijdag 5 april 2013

Creaweekend Rijswijk

Dit weekend ben ik met mijn team te vinden op het Creaweekend in Rijswijk. Op het Hobby Handigplein kun je kennismaken met de materialen van Stampin' Up! door een workshopje te komen doen of de catalogi en diverse materialen te bekijken. Maar ook als je al bekend bent met de materialen dan ben je van harte welkom aan mijn stand. Je hebt keuze uit verschillende kaarten tijdens de workshop.


Ik kan je vragen beantwoorden als het gaat om technieken, materialen en als je meer informatie wilt over het demonstriceschap dan kan ik je de mogelijkheden vertellen. 
Als vaste bezoeker of volger van dit blog ben je van harte welkom om gratis gezellig aan te schuiven om een kaartje te maken. Het enige wat je daarvoor moet doen is dit blogberichtje uit te printen, te voorzien van je naam en emailadres en in te leveren aan de stand.

Ik hoop veel van jullie te mogen begroeten!


2 opmerkingen:

Marianne's Wenskaarten zei

Hoi Carmen,
Het was weer heel erg leuk om bij je te freubelen. Een heerlijke afwisseling tussen het over de beurs struinen door. Het zijn allemaal heel mooie materialen en je had mooie voorbeeldjes bij je. Ik wens je het komend weekend nog veel plezier!
Groetjes,
Marianne

Ellen zei

Wat leuk! Rijswijk is lekker dichtbij voor jou. In Zeist is ook het één en ander te doen dit weekend en daar heb ik al een kaartje voor. Jammer, was graag ook bij jou langs gekomen.
Succes, Ellen