Pages

woensdag 6 februari 2013

Oh hello!

Ben je al in de gelegenheid geweest om de nieuwe voorjaar/zomer catalogus te bekijken? Deze is zeer de moeite waard. Hoewel hij weer bol staat met diverse materialen ging mijn voorkeur deze keer uit naar de set 'Oh Hello' in combinatie met de mooie Design Series Paper (DSP) van More Amore. Deze lijn is aan de ene kant zo heerlijk zoet maar met de ge-airbrushte randen ook weer zo stoer. De combinatie met deze stoere stempelset vond ik toch heel grappig.
Het hart is onderdeel van het DSP.

Cardstock: Primrose Petals, Pool Party en Very Vanilla
Inkt: Pool Party en Primrose Petals
DSP: More Amore
Stempels: Oh Hello

Daarnaast is de ovale achtergrond enorm veelzijdig en met elke stijl te combineren. Hij is heel goed te combineren met ander sets zoals deze met papillon Potpouri. 
Er is inmiddels ook een pons te koop om kleine vlindertjes uit te ponsen. Deze pons kan ook gebruikt worden voor het uitponsen van de vlinder uit de SAB stempelset Bloomin' Marvelous.

Cardstock: Primrose Petals, Pool Party, Basic Black en Very Vanilla
Inkt: Pool Party, Basic Black en Primrose Petals
DSP: More Amore
Stempels: Oh Hello
Embellishments: Basic Pearls en Flower Trim

Oh Hello is ook verkrijgbaar als bundle. Naast de leuke stempels is er namelijk ook een set met ovale Framelits verkrijgbaar zodat alles met elkaar gecombineerd kan worden. Bij aanschaf van de bundle krijg je ook nog eens 15% korting.

In de voorjaar/zomer catalogus staan meerdere bundles. 

4 opmerkingen:

Mariken zei

Prachtig Carmen!! Volgens mij heb ik een goede keuze gemaakt met mijn bestelling!
Groetjes en een fijne dag, Mariken

Ellen zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Kleur, stempels, papier het is allemaal even prachtig.
Fijne dag, Ellen

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Weer hele leuke kaarten Carmen. Ik ben nog geneigd om teveel op de kaarten te doen.

Chantal zei

Prachtige kaarten, Carmen!