Pages

vrijdag 16 november 2012

Stampin' Up ~ Watercolor Winter

De kleurmediums van Stampin' Up zijn fantastisch! De markers en de crayons maar ook de inkt is, in combinatie met het SU Watercolor Paper, super om mee te kleuren. Dit heb ik uitgeprobeerd met de set Watercolor Winter.


Cardstock: Basic Black, Cherry Cobbler, Certainly Cellery, Watercolor Paper
Stempels: Watercolor Winter, Greetings of the Season
Inkt: Cherry Cobbler
Markers: Real Red, Certainly Cellery
Stansen: Apothecary Framelits

Het achtergrondje heb ik gemaakt door de stempel in te kleuren met 2 verschillende kleuren markers (oh zo handig!) en daarna te 'blenderen' met de blender. De kerstroos heb ik afgedrukt met inkt waarna ik hem met de blenderpen de afbeelding heb ingekleurd. Daarna heb ik hem uitgeknipt. Ik ben heel enthousiast over het aquarelpapier. Het werkt echt super, loopt niet uit en 'pilt' ook niet. Het is niet zo dik zodat het uitknippen goed te doen is. 
Ik heb de kaart afgemaakt met een apothecary stansje en een tekst.

Tot gauw weer!

3 opmerkingen:

marjoleincreatief zei

Oh wat een mooi effect!

groetjes marjolein

anita01 zei

Helemaal mijn smaak Carmen, waanzinnig sfeertje geschept en...nu maak je me wel benieuwd naar je aquarelletjes keuze, wel papier heb je gebruikt dan?

Warme groetjes,
Aniet x

diana68 zei

looking good Car....

diaan x