Pages

woensdag 15 november 2017

Stampin' Up! ~ OnStage 2017 Swap



Heej hallo! Een hele goede morgen op deze grauw en natte woensdag! Ik wil vandaag mijn swap laten zien die ik gemaakt heb voor OnStage. Swappen is het ruilen van een project of idee. Ik had een stuk of 25 swaps gemaakt waardoor ik nu ook weer 25 verse ideetjes heb.

Dit keer heb ik ervoor gekozen om een idee uit te werken wat in mijn hoofd zat om te maken met de Blends. Zoals je misschien al weet zijn de verbeterde versie van onze alcoholmarkers onlangs geïntroduceerd en daar ben ik heel erg blij mee. Ik ben geen prof in kleuren daar waar het gaat om het toepassen van de schaduw technieken enzo maar ik vind het kleureffect zonder schaduwen super! De blends zijn heel leuk te gebruiken bij het inkleuren van doodles of fantasie-achtige achtergronden.


De set Hello Color bestaat uit stempels met een voor mij doodle-achtig uiterlijk. De achtergrondstempel  is prachtig in zwart-wit maar ook heel interessant is om in te kleuren. Ik heb de stempel afgedrukt met memento inkt op Whisper White cardstock, de randen bijgesneden en vervolgens heb ik de paisly uitgeknipt. Daarna heb ik het krulletje ingekleurd met de Crumb Cake Blends Combo en de paisly heb ik ingekleurd met Crumb Cake en Old Olive Blends. Deze heb ik daarna weer op dezelfde plek opgeplakt maar om wat dimensie te creëren heb ik hiervoor Dimensionals gebruikt. Deze werkwijze is een beetje hetzelfde idee als de Spotlight Stamping Technique waarmee ik begin deze maand een kaartje heb gemaakt. Dat kaartje kun je <hier> zien.

Je ziet dat ik niet heb geschaduwd waardoor de kleur mooi en duidelijk uitkomt en ook de vorm van het ingekleurde gedeelte nog duidelijk te zien is. Daarna heb ik de tekst uit de Corlor me Happy stempelset afgedrukt, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.

Dit was mijn creatie voor vandaag. Ik hoop dat je hem leuk vond en dan zie ik je graag snel weer bij een nieuw blogberichtje! Vanaf vrijdag sta ik op het Creaweekend in Rijswijk. Ik denk niet dat het me lukt om vrijdag de Vintage Vrijdag te doen. Zo niet dan zie je me volgende week weer. Tot gauw!


1 opmerking:

Marlieke zei

Weet je dat ik heel veel respect voor jou heb? Jij rent maar van het ene naar het andere evenement. Geeft nog party's en workshops tussendoor. Je hebt je baan, je gezin, je team. Je laat met regelmaat creaties zien. Dat doe je goed! En je hebt (wederom) helemaal gelijk; ook zonder schaduw is het resultaat met de blends erg mooi. Dat laat je op deze gave kaart wel weer zien! Succes met de voorbereidingen en alvast veel plezier in Rijswijk.