Pages

woensdag 9 augustus 2017

Stampin' Up! ~ Home Life


Heej hallo! Vandaag breken we de week doormidden. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor mijn dochter die vorige week is gaan samenwonen. Wat is het gek om haar hier niet te hebben! Maar ze heeft een super leuk huisje en is hartstikke blij. En hoewel ik haar echt op bepaalde momenten echt mis hebben we al vaak afgesproken, onder andere om de tuincentra af te struinen naar woonaccessoires. Kortom een nieuwe, leuke fase...



Omdat ze een beetje een landelijke stijl heeft gekozen heb ik gewerkt met pasteltinten. De set Home Life is weer een hele andere set die heel veel mogelijkheden biedt voor kaartjes in het huizen thema. Over de verschillende mogelijkheden ga ik het een andere keer hebben want eerlijk gezegd ben ik nog lang niet uitgespeeld met deze set. Ik vind hem echt heel erg leuk!


Hoewel het niet goed te zien is op de foto heb ik de achtergrond ge-embosd met de 3D embossingfolder Pinewood Planks. Wat een welkome aanvulling! Ik heb in het hout thema ook al de prachtige achtergrond stempel Harwood.

Dit was het kaartje voor deze keer. Ik hoop je snel weer te zien voor een nieuw blogberichtje!


Geen opmerkingen: