Pages

vrijdag 12 februari 2016

Vintage Vrijdag #43: Stampin' Up! ~ Sky is the Limit


Hele goede vrijdag gewenst! Het is bijna weekend en daar kijk ik naar uit. Maar eerst mijn wekelijkse onderwerp: de Vintage Vrijdag!

Deze keer heb ik een mannenkaart gemaakt. Ik besefte ineens dat de Sale-a-Bration set Sky is the Limit nog maar voor een beperkte tijd te kiezen is. ja, echt waar! Deze set is nog maar tot 15 februari te kiezen bij je bestelling van €60! Daarna is hij niet meer verkrijgbaar! 

Het vliegtuigje past super bij de achtergrondstempel World Map. Naast het stempelen heb ik ook gekozen om DSP te gebruiken bij mijn kaart. Dit komt uit het blokje 'Going Places'. De kleuren en motieven zijn hartstikke leuk voor dit thema.

Ik wens je een gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend berichtje.

3 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een gaaf, stoer kaartje. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Elizabeth zei

Prachtige mannenkaart!!

Ellen zei

Mooie vintagekaart! Het is net of het vliegtuigje zo uit de kaart komt gevlogen.