Pages

zaterdag 23 maart 2013

Stampin' Up! ~ En Francais

Ik ben de franse taal niet machtig maar dat heeft me niet weerhouden om deze prachtige achtergrond stempel aan te schaffen. Wat een mooi en gedetailleerde stempel. Deze kaart heb in gemaakt voor de hostess waar ik onlangs een party heb gegeven.

Cardstock: Early Espresso, Island Indigo, Soft Suede en Naturals Ivory
Inkt: Sahara Sand, Crumbake, Soft Suede en Island Indigo
Stempels: En Francais, Everything Eleanor, Foliage Collage (blaadjes) en Papilion Potpouri
Pons: Elegant Butterfly

Voor deze kaart heb ik een aantal sets met elkaar gecombineerd. Erg leuk om te doen! De bloemen en blaadjes heb ik weer uitgeknipt en de vlinder heb ik uitgeponst.

4 opmerkingen:

Ellen zei

Scrappen in het Frans gaat je goed af!
Groetjes, Ellen

Janneke zei

Wat een beauty Carmen ;o)
Ik vind de Everything Eleanor ook helemaal leuk!

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Carmen,
Had het natuurlijk niet in de gaten dat de achtergrond tekst in het frans was. Maak toch niet uit. Hoeveel jaar bestaat SU dan in Frankrijk? Ik krijg morgenavond mijn duitse stempels en kan er mee aan de slag als Annette nog interesse heeft. Zoals ik bij Janneke al schreef....vaak maak ik mijn kaartjes te druk. Nu een kaartje afmaken en dan ga ik ook eens een rustig eenvoudig kaartje maken. Mooie achtergrond kleur trouwens. De "framelits-Hearts a Flutter heb ik binnen. Dat is snel en ga hem binnenkort uitproberen.

Hartelijke groetjes Lida

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Na vandaag zal ik je even bellen om wat af te spreken. Heb je nog plek in je auto naar Almere??
Geniet van je dochters verjaardag. Doeg Lida